torsdag 4 augusti 2011

Uphill Cup i Söderhamn på lördag!

Idag har Volvon fått sig en dusch för att vara fin till helgens tävling i Söderhamn.
Sen när bilen var tvättad så klistrade jag sponsordekal på bakdörrarna och så försökte jag och far min lägga på asfaltsdäcken på turbinfälgarna vi skaffat. Det gick inge vidare.. däckmaskinen verkar inte riktigt klara av de styva rallydäcken så vi får försöka att få det fixat på någon däckverkstad innan vi åker imorgon fredag, eller så får jag åka på Kumhodäcken jag åkte på i Borlänge. Jag hoppas vi löser det med asfaltsdäcken för det är ju att föredra på den banan som är till största delen asfalt.

Nytvättad!


Klistrat lite på bakdörrarna


Imorgon bär det av mot Söderhamn som sagt..Uphill Cup vid Flygstaden i Söderhamn är det som gäller den här gången! Första start kl. 10:00 på lördag den 6:e augusti. Det ska bli riktigt roligt att få köra tävling igen! =)

// Magnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar