lördag 7 april 2012

Kartläsare i Himmelstalund idag, m.m.

Idag har jag åkt med Dan Jurå i Himmelstalundssprinten =)



Två åk slogs ihop i kvalet till finalåken. Tyvärr tappade vi lite tid i första kurvan på första åket så våran totaltid räckte inte riktigt till final trots att andra åket var nästan fyra sekunder snabbare än det första. Vi slutade på en 14:e plats av 23 i A-förare Grupp H.

Video från andra åket: http://www.youtube.com/watch?v=aCR-toNB35E&list=UUwg921UUbs3UrlH4EtwkltA&index=1&feature=plcp


Fick lite sponsordekaler också som Dan har hjälpt mig att skriva ut så nu ska det klistras lite mer på rallybilen! Bilder kommer på det senare!



Igår förberedde jag lite så att det går snabbare att byta hjulbultarna bak så fort jag får hem dem. Det var lite mer jobb än jag trodde det skulle vara men har ändå flutit på smärtfritt.


Hela drivaxeln ska bort för
att kunna byta hjulbultarna



// Magnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar