onsdag 18 april 2012

Första tävlingshelgen närmar sig! =)

Ja, nu är det bara ett par dagar kvar till det är dags att köra årets första två deltävlingar i Uphill Cup!
Är ruskigt sugen på att köra igen så det ska bli hur kul som helst! Det ser inte ut att bli jättebra väder i Borlänge på fredag och lördag men alla förhållanden är ju nyttiga att få erfarenhet av att köra i så det är ett mindre problem för min del.

På fredag packar jag bilen och lastar släpet och åker! Blir nog dåligt med uppdateringar här då jag inte kommer ha något mobilt bredband. Försöker uppdatera lite på Facebook via mobilen om hur det går så blir det en större uppdatering med videor och bilder här när jag kommit hem på söndag.



En till kul grej, Håkan som brukar tatuera mig, och Dadde, hans lärling, har gjort ett litet inlägg om mig och bilen på sin blogg. Kul! =) Här finns den: http://carnevaltattoo.wordpress.com/2012/04/17/carneval-goes-rally/

Tack Håkan och Dadde! Ses snart!


// Mange

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar