måndag 9 juli 2012

Lite bilder och video

Här kommer en video och lite bilder från helgen.

Videon från lördagens andra tävlingsomgång. Den här gången med en kamera på taket och en riktad mot mig i bilen: http://www.youtube.com/watch?v=94Q_7wxOZ6A&list=UUwg921UUbs3UrlH4EtwkltA&index=1&feature=plcp


Foto: Linda Sjölin & Jimmy Alfredsson

Foto: Rolf Petersson

Prisutdelning lördag. Foto: Rolf Petersson


Helgen var mycket rolig med de två olika bansträckningarna. Lördagen klarade vi oss utan en massa regn men på söndagen så regnade det i stort sett hela tävlingen. Det gjorde att det var oerhört halt, speciellt de 800 meter det var asfalt. Gick väldigt försiktigt den biten då det var chikaner på tre ställen och en väldigt smal och trång bit där det övergick till grus. Mina tider bättrade jag mellan varje åk, så det känns som det finns mer att hämta bara jag vågar ta i från start.

Resultaten blev som jag tidigare skrivit en andra plats på lördagen och första plats på söndagen. Det är jag mycket nöjd med, och som alltid var det roligt att träffa alla medtävlande i både min egen och i de andra klasserna =)

Nu är det sista veckan på jobbet innan semestern så nu tänkte jag passa på att vila upp mig och komma ordentligt laddad och full av energi till Västerås första helgen i augusti ;)



// Mange

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar